1 September 2014

Kelebihan Produk Shaklee


Shaklee sudah berada lama di pasaran melebihi 50 tahun. Tetapi di Malaysia Shaklee mula mendapat sambutan hangat dan luar biasa sekitar 4-5 tahun yang lepas sahaja. Sebenarnya Shaklee memang berbeza daripada produk2 MLM yang berada di pasaran sekarang. Di sini ingin saya kupas serba sedikit mengenai perbezaan dan juga kelebihan Shaklee.

1. Bukti kejayaan melebihi 50 tahun
☆ Sepanjang lebih 50 tahun Shaklee berada di pasaran, banyak kejayaan dan pencapaian yang telah diperolehi.
☆ 50 tahun pencapaian kaji selidik juga telan membuktikan pengamal suplimen Shaklee juga memiliki tahap kesihatan yang lebih berbanding sebelum mengamalkan Shaklee.

2.Aplikasi Sains Terbaik
★ Sebanyak $250 juta telah dibelanjakan oleh Shaklee hanya untuk proses penyelidikan dan pembangunan (R&D). Ini adalah berkait rapat dengan matlamat Shaklee untuk meningkatkan kualiti setiap produk keluaran syarikat.
★ Shaklee memiliki seramai lebih 70 orang saintis yang dilantik untuk menyelidik dan membangunkan produk2 baru dan juga mempertingkatkan kualiti produk Shaklee.
★ Shaklee juga 50 paten dan peten tertunda. Hal ini menunjukkan semakin banyak produk2 baru Shaklee yang akan diwujudkan dan dijual di pasaran. Jelas menunjukkan Shaklee dalam usaha untuk menambah bilangan variasi produk untuk kegunaan kita semua supaya kita semua mendapatkan tahap kesihatan yang lebih baik.

3.Ketulenan & Kualiti Terjamin
☆ Sebanyak 83 ribu kajian kawalan kualiti tahunan telah dilakukan sejajar dengan matlamat Shaklee untuk memberikan kualiti yang terbaik kepada para pengguna.
☆ Jaminan keberkesanan. Ini memberi maksud bahawa Shaklee telah juga mendapat pengiktirafan daripada pihak ke-3 bagi bahan botanial.
☆ Jaminan ketulenan. Sebanyak 358 bahan telah diambil untuk kajian oleh pihak ke-3 bagi bahan botanikal yang baru.
☆ Shaklee amat mementingkan tahap kepuasan para pelanggan.

4.Aplikasi Alam Semulajadi Terbaik
★ Shaklee hanya menggunakan bahan semulajadi alam untuk setiap produk. Contohnya produk Shaklee terlaris iaitu ESP yang dihasilkan daripada kacang soya semulajadi yang tidak diubah sedikit pun kualitinya seawal biji benih sehinggan terhasilnya ESP itu sendiri.
★ Produk Shaklee tidak mengandungi sebarang perasa dan juga pemanis tiruan.
★ Yang paling penting sekali, produk Shaklee tidak diuji pada haiwan.

 SEBARANG PERTANYAANDAN INQUIRY BOLEH HUBUNGI SAYA

**SEGALA CADANGAN PRODUK SHAKLEE DAN JUGA TIPS INI ADALAH HANYA BERTUJUAN UNTUK IKHTIAR MERAWAT PENYAKIT SERTA UNTUK MENDAPATKAN TAHAP KESIHATAN YANG LEBIH BAIK. SEGALANYA TERSERAH KEPADA YANG MAHA KUASA UNTUK MEMPERKENANKAN SEGALA IKHTIAR KITA**

Tiada ulasan: